måndag 20 oktober 2014

Måtte det bli en prins, så som jag fick krångla...

Det gäller att ta tillvara dagarna och de sista chanserna till svampplockning och golf innan vintern och snön kommer. Vi har spelat golf i helgen i underbart väder, så nu tror jag att jag låter klubborna gå i ide faktiskt. En svidande brakförlust gör ju sitt till också...
Plocka svamp kan man göra i vilket väder som helst nästan och i kväll blev det en skaplig fångst på hundpromenaden, men snart är det för mörkt efter jobbet till detta också...men det är ju så himla gott så man kan inte få för mycket av den varan.
Nu har jag färdigställt en liten groda som jag förberett ett antal dagar, jag var ivrig eftersom jag föreställt mig hur det skulle bli, men tyvärr infriades inte förväntningarna helt, då det var mycket pilligare än jag trott och benen blev inte alls som jag ville... inte näckrosbladet heller.. dessutom har min svetsskärm krånglat, så nu har jag nog lite svetsblink också!  Så nu vill det till att det är en riktig prins.



som vanlig behöver jag bilder att titta på denna gång skisser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar