tisdag 5 augusti 2014

"Fyllehunden" Taxen Max har flyttat

I går hade jag hembesök av kunder och de tog med sig en Birdie och Taxen Max som de tyckte såg ut som en riktig fyllehund och det gör han ju också. Jag kom på att en sån har jag någonstans efter morfar och den är gjord på nåt glasbruk och har blå dekor... Den kopplingen hade jag inte gjort tidigare! Max skall flytta till Uppsala och förhoppningsvis glädja en 50 åring.
I morse var vi med i daggpatrullen och stod redo för spel redan kl 08.00 så nu har jag både badat och vilat middag! Tyvärr så känns brandröken från skogsbranden i Sala igen och det känns hemskt och obehagligt tycker jag!! Måtte de få bukt med denna katastrof snart! Hua...


Taxen Max på Bunges Kapell

Uppe med tuppen, på Hofors Gk hål 11

På väg till hål 6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar