lördag 9 november 2013

Världens snyggaste och originellaste tavla blire...

Nu är det ställtid, tiden mellan tanke och handling. Jag har fått massor av roliga skrotgrejer, nästan så jag blivit överväldigad, vet inte riktigt var jag skall börja...I veckan fick jag en sängbotten, eller vad som är kvar när allt annat försvunnit. Den är så himla läcker så den skall jag faktiskt göra nåt till MIG själv, till väggen i vardagsrummet. Det gäller bara att övertala maken om dess potential först. Tänk, det blir både lampa, blomspalje' och vinställ kanske. Både leksak, godis och överraskning som ett kinderägg! Snygg och originell!
Lååång promenad i den stilla höstluften har jag och dogge tagit  i dag, så nu är faktiskt jag trött i benen.

Mitt nya inredningsprojekt - annorlunda tavla

Bastun vid Ålhuskojan - Högbo bruk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar