söndag 10 november 2013

I dag har jag firat far

I dag är det fars dag. Vet ni att jag har världens bästa pappa! jo så är det! Han är snäll, trygg rolig och en av de mest socialt kompetenta människor jag känner! Dessutom kan han nog alla roliga historier i världen, för så fort man skall berätta en ny så har ju han hört den...själv kommer jag sällan ihåg hela historien så då blir det ju fel när jag skall berätta och inge roligt heller. :(  Så Grattis än en gång pappsen du är bäst!
Nu har jag fått min fönsterbräda uppsatt på toa, vilket jag kom på häromveckan att jag ville ha. Vi har ju bara haft toan sen -98 och jag kan inte fatta varför jag inte kommit på det tidigare, det blev ju helmysigt.
I går kväll pillade jag lite med änglatavlan igen och satte dit en text samt tog bort den gröna nyansen i ansikte så nu känner jag mig nöjd och den pryder sin plats i gästrummet.
Bästa pappa Torsten

Självporträtt- Ängel Akryl

Min nya fina fönsterbräda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar