söndag 12 maj 2013

Annorlunda födelsedag

Nu har jag varit hos sonen och hans "nya" familj i Göteborg på en liten minisemester. Han och sambon samt svärföräldrarna delar ju vår passion för golf så vi har haft en riktig drömhelg med spel på två superfina golfbanor. Ale Gk (Alfhems Kungsgård), som är deras hemmabana samt Lysegårdens Gk. Båda banorna var väldigt natursköna och kuperade och våren var precis nyutsprungen där också. Vi såg Älgar också och de andra fick lite kul för jag trodde bestämt det var en struts eller ett lamadjur på långt håll - absolut inte en älg! Och jag som har nya brillor och allt - till vilken nytta!! Så nu är man mör i kroppen och glad i sinnet av det härliga umgänget! Det var nog första gången jag inte firade min födelsedag på hemmaplan och det gick alldelens utmärkt, jag fick leva som en prinsessa, med härlig mat och till och med lite shopping!! Nu får jag inte se lilla gubben förrän augusti igen... :( Tusen tack för en härlig helg!
Undrar vem som ser tokigast ut?

Lysegårdens Gk hål 13

Lysegården hål 13

Emil


Älg-strutsar Ale Gk hål 13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar