söndag 21 april 2013

Städa in våren!

Nu är jag trött i kroppen minsann. Jag har tvättat fönster och dammsugit dynorna på altanen i dag. Det tog ett tag, speciellt när man har röd lurvkatt och svarta dynor. samt en dammtussfärgad halvlurvig katt...
Jag har även flyttat in glasen i nymålade skåpet som pappa målat så fint och vitt.
Det blev sååå fint och vårigt. Sen har jag tillbringat hela dagen på altanen, läst och fikat och umgåtts. Det är livet det!
Vårfint med nyplockat blåbärsris och nytvättade fönster
Nymålat vitrinskåp

1 kommentar:

  1. Det ser härligt ut!

    Förresten har jag just insett att jag fortfarande har din bok hemma!! Den ligger så fint och väntar på att jag ska lämna tillbaka den. Jag skyller på att jag inte befinner mig i Sandviken särskilt ofta - men du ska få tillbaka den. Jag lovar :)

    SvaraRadera