tisdag 5 mars 2013

Stelt och eländigt

Jag har gjort det igen - i lördags halkade jag, utan att ramla och samtidigt knakat till i ryggen! ONT på samma ställe som sist jag dansade isdansen. Riktiga knivhugg känns det som - Trots att jag varit till massör. Tycker ju att det skall bli bra bara man fått the magic touch. Men, men sakta skall det bli bättre.(hoppas jag) Han sade att jag skall lära mig slappna av för att bli av med mina nackproblem (som inte hör till halkolyckan), förstår inte vad han menade med det??
Jag har i alla fall skrotat lite idag. Jag kan avslöja att jag i dag använt kreaturs halsband och en lie bland annat... Problemet var att se till så lien inte var så vass, normalt skall man väl slipa dem - inte slipa ned dem. Hoppas det räcker annars kan det gå illa... Tisdagar måtte vara värsta dagen i veckan, långt till helgen och den som gick har försvunnit ur kroppen nu. skönt att man snart får gå och lägga sig och räta ut den stackars ryggen!

En filur med alltför vass näbb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar