söndag 31 mars 2013

Rapport från Gästrikkonst 2013

Det sägs att man växer genom möten med andra människor... i så fall är jag snart 2 meter lång. Varje dag har jag haft massor av spännande möten, med såväl gamla som unga. Många kommer med kommentarer och synpunkter som helt vinklar om min syn på konsten jag gjort! Det är otroligt stimulerande, smickrande och roligt att höra. Man får se sin konst ur andras ögon... och det är ju trots allt betraktaren som avgör och bedömer om de vill ha min konst. Utan dem är jag ingen!  Den mening jag hör mest är: hur sjutton kunde du komma på att göra en sån? eller du måtte ha en otrolig fantasi. Ja jag vet inte svaret på detta för jag har ju alltid varit sån - detta är jag... Men tack alla ni som kommer och peppar mig! Det värmer gott i hjärtat!
Fågel Fenix i fint sällskap med Elins fantastiska tavlor


Strandbaden Årsunda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar