tisdag 1 januari 2013

Nyårsglitter och skroteristädning

GOTT NYTT ÅR PÅ ER! Kära bloggvänner och en god fortsättning på det nya året!
Jag skall bli snällare - mot mig själv på det nya året. (Jag tror redan att jag är snäll nog redan mot er andra - för snäll.)
En fantastisk nyårsnatt har jag haft och som vanligt kunde jag inte sova igen nu på förmiddagen så jag är förvånad själv av all energi jag har! Jag har dessutom dansat sönder min vanliga hälsporre som kommer vid överansträngning typ dansa i strumpor...men det var ju kuuuul!
Nu är skroterian städad och Projekt snartärdetpåsk och Gästrikkonst har dragit igång - planering av nästa objekt. Det känns alltid lika pirrigt - tänk om jag har slut på ideer och det inte blir nåt? Skissa och rota i skrotlådorna. Sedvanlig prestationsångest alltså...
Nyårsnaglar håller dåligt i Skroterian - men nu är jag igång!

Fina blommor från goda vänner!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar