söndag 4 november 2012

Feng shui i källaren

Denna helg har jag slängt och röjt massor i källaren. Det fanns kläder sen 80-talet, trasiga leksaker gamla mattor och möbler som man aldrig kommer att använda igen. Det känns underbart nu att gå ner och känna att man kan andas där nere... Man påverkas av rummen man lever i, är det rörigt i ett rum vill man ju bara  springa igenom dem! Feng shui är ingen religion, men en lära om hur vi påverkas av kraften i rummen vi lever i. Visst har ni väl upplevt det, att man känner att här vill jag vara - resp här vill jag inte vara? Än finns det massor att göra i "min atelje" så jag visar kort sen när det liknar nåt annat an ett rörigt förråd!
Jag har även jobbat med ASWR projektet och jag blev riktigt nöjd! Inte gråter hon väl förgäves? 
Nu skall här kokas en värmande kantarellsoppa för dotra kommer på besök.

Tårar som aldrig torkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar