söndag 14 oktober 2012

Då kör vi! Projektet börjar handgripligen

Så blev det då söndag och jag får äntligen tid att börja med själva tillverkningen av mitt projekt. Nu har jag samlat, sorterat kapat, böjt och funderat. Samt varit på fest, spelat golf och varit på kalas.
Nu börjar jag med grunden på statyn och det är viktigt att den blir stadig för det kommer nog att väga några kilon, det är ju inte bomull jag håller på med precis och det skulle vara pinsamt om hela härligheten välter, eller hur? Jag kommer bara att visa detaljer för er, men än vill jag inte avslöja vad det skall bli för det är ju en tävling och jag har verkligen tänkt till och det kommer att finnas ett budskap med den. Därför får ni ha tålarmod så inte mina konkurrenter snor min ide'. :P Ha ha jag jag är ju mer tävlingsmänniska än ni kan tro...

Fram med stålborsten och borsta bort allt bös... från "avdragaren"

Jag sätter på radion och kör igång nu...
Det som stressar mig lite är att alla beståndsdelar skall ha en geografisk historia och det skall registreras före onsdag och jag brukar ju hålla på in i det sista och komma på saker som skall komma till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar