tisdag 3 april 2012

Ja då var man "packad" och klar då...


Ja så var en ovanligt häktiskt dag till ända. Först har vi haft planeringsdag på jobbet och det har bara swischat till så var det slut - och det är ju bra och mycket blev gjort. Sen handla och laga mat till påsken för då blir det inte så mkt tid över till det... SEN har jag packat mina skrotisar för i morgon ÄR DET DAX! tänk att jag äger en hel rulle plupp-plast och den kom väl till pass när de vassa fågelfötterna och ballerina armarna skulle ner i lådor. Spännande om det kommer att bli lika bra som jag tyckte att det var på Konsthallen? Det var iaf precis så de gick in i bilen. Om jag skulle göra fler stora får man ha skåpbil...
Ja morgondagen får utvisa hur bra uppställningen eller vad man skall kalla det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar