söndag 15 april 2012

I andra tankar!


Ole Dole Doff

Jag har haft lite bryderier hur jag skall få tag i en till tank till den beställda tranan. Så i går när jag läste tidningen var det ngn som hade flera annonser på gamla mopeder. Då tänkte jag att den personen kanske har en liten tank, eller vet ngn som har en! Så jag ringde och han hade bara hela mopeder, men tipsade mig om en som kanske hade. Kontentan av det hela; titta ovan mina tre nya tankar!! Mmm vad härligt. undrar vem som är gladast, jag eller Donald som "slapp" åka till skroten med dem! Jag tackar och bockar! Här ligger de nytvättade och fina iaf och väntar på nåt spännande... Nu söndag och uppladdning inför kommande arbetsvecka. Kanske jag tom råkar titta lite på hockey i kvällst...

1 kommentar:

  1. Fina! (Och blir säkert ännu finare när du har förvandlat dem till något annan än en mopedtank)

    SvaraRadera